Български награди за уеб 2010 избра най-добрите
Бяха излъчени общо 52 победителя, които получиха луксозни грамоти от Българска уеб асоциация, организатор на конкурса. Победителите в конкурса получиха и много допълнителни специални награди от спонсорите и партньорите на конкурса.
Специална награда излъчи Изи Онлайн за „Онлайн маркетинг професионаллизъм“. Тя бе връчена на медийна агенция Медия Дайрекшън ЕООД и рекламодател Байерсдорф България ЕООД за търговските марки NIVEA, NIVEA for MEN, Eucerin.
Майкрософт България предостави ключ за Програмата „Microsoft WebsiteSpark“ за всички номинирани в Професионални награди за уеб, които отговарят на условията на програмата – Уебкафе БГ, Айдентити, РИЗН, Юзър Медиа, Ноу Уей,Файърфлай Студиос, Уеб Сървисис, Интерактив Шеър – М, АИП Солюшънс. Компанията награди и победителите в категориите на Професионални награди за уеб с клавиатура и книга.
Adobe Systems връчи пакет Adobe Creative Suite на носителя на голямата награда Автор на годината – Идизайн.
Информационно обслужване изненада победителите в категория „Общество и политика“ на Медийни награди за уеб – вестник Капитал, категориите „Финанси и застраховане“ – Българо-Американска Кредитна Банка и „Наука и образование“ – Американски Университет в България на Браншови награди за уеб с универсални електронни подписи.
Репортажна снимка на Getty Images, спечелила първа награда на международния фоторафски конкурс World Press Photo получи победителя в категория „Новини“ на Медийни награди за уеб – Българско национално радио. Фирмата предостави едномесечен абонамент за креативна фотография от микро-сток сайта на Getty Images – Thinkstock на победителя в категория „Графично съдържание“ на Професионални награди за уеб – Рекламна агенция КРЕС.
От Магазини „Стената“ връчиха раница Deuter Giga Office Pro за победителите в категория „Естетичен дизайн“ на Професионални награди за уеб – Идизайн за сайта Oldschool и раница Deuter Giga Flat за победителя в категория „Спорт и здраве“ на Медийни награди за уеб – Здравен портал Пулс.бг. Ваучер за покупки от магазини Стената на стойност 50 лева получи победителя в категория „Свободно време“ на Браншови награди за уеб – Мелън със сайта си Фотоалбум.
Талони за абонамент за Списание .net получиха победителите в категории „Портфолио“ и „Начална страница“ на Професионални награди за уеб – Деспарк и Българско националнио радио. БНР получи същата награда и за победата си в категория „Наука, образование и технологии“ на Медийни награди за уеб.
Източник: http://bwa.bg