Брандът „Произведено в…“ важен елемент от закрилата на права на интелектуална собственост
Въпреки затрудненията, пред които е изправена в момента, Италия все пак остава 8-та най-голяма икономика в света с икономическа стойност от 2,2 трилиона щатски долара. Тази световна класация е съставена на базата на творческите способности и продуктивност на малките и средни предприятия в страните (МСП). МСП представляват 65% от БВП и 99,9% от всички предприятия, от които 94,4% са микропредприятия, организации със среден брой на заетите лица 3.9 човека (ISTAT).
Какво произвеждат тези малки и микропредприятия? Техният успех се дължи на продуктите с бранда “Made-in-Italy” (Произведено в Италия), продукти, които се отнасят до италианския начин на живот, които в съзнанието на потребителите са свързани с еталон за най-високо ниво на креативност, качество, оригиналност и необичайност.
С две думи, брандът Made in Italy (Произведено в Италия) определя всичко, което е свързано с добрия живот и стил – гастрономия, продуктов дизайн, автомобили, велосипеди, мотоциклети и мода. Той също така се отнася до всички продукти, изискващи сложна и фина изработка, включително прецизно инженерство, химическа и фармацевтична продукция. По същество, това са продукти, които са оценени и признати в целия свят със своето качество и уникалност.
Брандирането е процес на създаване и популяризиране името на дадена марка. Брандиране може да се прилага към цялата корпоративна идентичност, както и на отделни имена на продукти и услуги.