Шефилд Уензди спечели спор за търговска марка WAWAW
Футболният отбор Шефилд Уензди окончателно спечели правния спор относно търговска марка за популярното съкращение WAWAW, използвано от феновете.
Собствениците на клуба се опасяваха, че Кукумявките, както и прозвището на отбора, ще бъдат принудени да спрат да използват WAWAW, което означава ‘We All Wednesday Aren’t We’, след като мотото е било регистрирано като търговска марка от Пол Дженингс през юни 2018 г.
В свое интервю пред британски медии, адвокат на Пол Дженингс е посочил: „Търговската марка е регистрирана в съответствие със закона за търговските марки; не е подавана опозиция срещу заявката за регистрация нито от Шефилд Уензди, нито от някой друг.”
През последните години популярното съкращение е използвано при направата на множество рекламни артикули на клуба, включително реплики на футболните екипи. Притежаването на търговска марка WAWAW от страна на Пол Дженингс би означавало, че той може да предприема действия срещу всеки, който използва съкращението без негово съгласие, включително клуба идея на чиито фенове всъщност е WAWAW.
След като разбират, че Пол Дженингс е притежател на търговската марка, от Шефилд Уензди подават заявка до Правителственото ведомство за интелектуална собственост (IPO) в опит да отменят регистрацията.
В съвместно изявление, публикувано в четвъртък 9 юли, Шефилд Уензди и адвокатът на г-н Дженингс Ема Уорд са потвърдили, че търговската марка вече е притежание на футболния клуб.
Автор: Надежда Драгомирова