Патентно ведомство – анкета за клиентска удовлетвореност
АНКЕТНА КАРТА ЗА ПРОУЧВАНЕ
създадена в изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Извършване на анализи и проучвания за нуждите на Патентното ведомство“ по Обособена позиция 3: „Изготвяне на проучвания за степен на удовлетвореност на клиентите по различни показатели“
по проект BG16RFOP002-1.004-0002-С01 „Повишаване качеството, ефективността и ефикасността на предлаганите от Патентно ведомство на Република България услуги за бизнеса, свързани със закрилата на обектите на индустриална собственост“, финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Вашето компетентно мнение и идеи ще ни помогнат да планираме и подобрим качеството на предоставяните от Патентното ведомство услуги, така че да отговарят на потребностите и очакванията Ви.
Изберете отговора, който в най-голяма степен отговаря на мнението Ви, или посочете Вашето предложение!
Благодарим Ви за отзивчивостта!
Информацията, която предоставяте чрез попълнената анкета е поверителна и се обработва в съответствие с принципите и разпоредбите на Общия регламент за защита на данните и на Закона за защита на личните данни. Вашите данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на Проект № BG16RFOP002-1.004-0002-C01 “Повишаване качеството, ефективността и ефикасността на предлаганите от Патентно ведомство на Република България услуги за бизнеса, свързани със закрилата на обектите на индустриална собственост“, финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ и няма да бъдат предоставяни на трети лица, както и ще бъдат обработвани единствено от оторизирани лица на Патентно ведомство на Република България и Лекс.БГ ЕАД, съответно Възложител и Изпълнител на настоящата обществена поръчка.
I. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
1. Информация за Вас
1.1. Пол
Женски;
Мъжки.
1.2. Какво образование имате към момента?
Начално;
Основно;
Средно или средно професионално;
Висше;
Друго.
1.3. До кои от следните средства за комуникация имате личен достъп?
Компютър;
Интернет;
Телефон;
Електронна поща;
Факс.
1.4. Основното Ви занятие е?
Домакин/я (майчинство, бащинство, социален асистент и т.н.);
Мениджър/директор в частна фирма, собствен бизнес;
Работа в офис, в сферата на продажбите, в сферата на услугите;
Свободна професия;
Самонает;
Служител в администрация;
Работник;
Друго.
1.5. Ако не работите, то Вие сте:
Пенсионер;
Учащ/Студент;
Безработен;
Друго.
2. Информация за Вашата организация
2.1. Тип организация, в която работите:
Централна, общинска, областна администрация или други обществени организации в сферата на здравеопазването, образованието, правораздаването и др.;
Неправителствена организация;
Частен сектор;
Никое от горепосочените.
2.2. Какъв тип работно време имате?
Пълен работен ден (40 или повече часа седмично);
Почасово работно време.
Друго.
2.3. Име на организацията, в която работите:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2.4. Наименование на отдела или областта, в която работите:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2.5. Вашата позиция/длъжност/звание:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2.6. От колко време сте на тази позиция/длъжност (в брой месеци):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2.7. От колко време работите за този работодател (в брой месеци):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
II. СПЕЦИФИЧНА ИНФОРМАЦИЯ
3. Конкретни въпроси
3.1. Някой ме имитира чрез използване на моето име, търговска марка, домейн или отличителния външен вид на моите стоки и услуги. Кой е най-бързият и ефективен начин за защита?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.2. Информирани ли сте за официалната инициатива на Европейската комисия „European IPR Helpdesk“ (http://www.iprhelpdesk.eu/services/bg) за безплатни професионални консултации, информация и обучения по въпроси на интелектуалната собственост и правата на интелектуална собственост?
Да Не
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.3. Какво може и какво не може да бъде защитено чрез правата върху търговските марки?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.4. Как бихме могли да защитим нашите права, ако конкурентна фирма имитира търговската ни марка или опаковките?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.5. Информирани ли сте какво да правите, ако правата ви са нарушени (дизайни, търговски марки, патенти)?
Да Не
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.6. Кои са институциите, които се грижат за правата върху интелектуалната собственост в Република България?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.7. Кой може да използва патентен представител и кой е задължен да използва такъв?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.8. Наясно ли сте към коя българска институция да се обърнете при проблем с пиратството в интернет?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.9. Какви действия бихте предприели при идентифициране на нелоялна конкуренция?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.10. Искам да защитя търговските си тайни от вътрешно изтичане или промишлен шпионаж. Какви действия да предприема?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3.11. Вашата степент на удовлетвореност, като потребител от начина на доставяне на персоналните акаунти в Портала за електронни услуги на Патентно ведомство?
Съвсем недоволен;
Недоволен;
Средно;
Доволен;
Напълно доволен;
Без отговор (Б/О).
3.12. Вашата степен на удовлетвореност, като потребител от функциите на персоналните акаунти в Портала за електронни услуги на Патентно ведомство?
Съвсем недоволен;
Недоволен;
Средно;
Доволен;
Напълно доволен;
Без отговор (Б/О).
3.13. Вашата степен на удовлетвореност, като потребител от новите електронни услуги, които предлага Патентно ведомство?
Съвсем недоволен;
Недоволен;
Средно;
Доволен;
Напълно доволен;
Без отговор (Б/О).
4. Допълнителни въпроси
4.1. Мястото, където се предоставяше услугата, беше:
С удобно местонахождение;
С удобно работно време;
С достатъчно голям паркинг;
Помещенията за прием на граждани са удобни;
С ясни и разбираеми указателни табели;
Лесно е да се уговори среща със служителите предоставящи услугата.
4.2. Доволни ли сте от достъпността на услугата?
Да Не
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.3. Кои са предпочитаните от Вас начини за достъп до услугата?
Лично;
Телефон;
Факс;
Интернет/Портал за електронни услуги;
Електронна поща;
По пощенски път;
Куриер;
Друго (Моля, попълнете тук)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.4. Удобно ли Ви е да ни посещавате в редовното работно време?
Да Не
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.5. Ако редовното работно време не Ви е удобно и в случай че можем да го удължим, как бихте предпочели да стане това?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.6. Моля, ако желаете, споделете нещо друго относно достъпа и мястото, където сте получили услугата?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.7. Кой е предпочитаният от Вас начин за плащане? (Моля, посочете един):
В брой;
ПОС терминал
Банков път.
4.8. Най-разумният срок за плащане би бил? (Моля, посочете един):
1 седмица;
2 седмици;
3 седмици;
Друго (Моля, попълнете тук)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.9. В случай че използвате тази услуга повече от един път, колко често я ползвате?
Всяка седмица или по-рядко;
На всеки 2 седмици;
Всеки месец;
На 6-11 месеца;
Веднъж годишно;
Друго (Моля, попълнете тук)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.10. Срещнахте ли някой от изброените по-долу проблеми, докато получавахте услугата? Отметнете всички, които се отнасят до Вас:
Не можах да намеря информация за услугата;
Прехвърляха ме от един служител към друг;
Телефонните линии бяха заети;
Имах проблеми от типа на включен телефонен секретар или гласова поща;
Получих некоректна информация;
Получих разнопосочна информация от различни хора;
Никой не отдели от времето си, за да ми обясни нещата;
Друго (Моля, попълнете тук)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.11. Доволни ли сте като цяло от услугата, която получихте?
Съвсем недоволен;
Недоволен;
Средно;
Доволен;
Напълно доволен;
Без отговор (Б/О).
4.12. Удовлетворени ли сте от бързината, с която Патентно ведомство отговаря на запитвания?
Съвсем недоволен;
Недоволен;
Средно;
Доволен;
Напълно доволен;
Без отговор (Б/О).
4.13. Кои три показателя бихте ни препоръчали да подобрим?
Времето, необходимо за получаване на услугата;
Брой на контактите, необходими за получаване на услугата;
Времето, прекарано по опашки;
Времето, прекарано в телефонни разговори;
Времето, прекарано в пощенска кореспонденция;
Други методи за свързване с нас, за да получите услугата (напр. интернет, електронен адрес, факс);
Подходящо работно време;
Удобно местоположение;
Вежливост на служителите;
Умения/компетентност на служителите;
Лесен достъп до информация за услугата;
Опростени формуляри;
Ясни инструкции;
Точна и последователна информация;
Надеждност на услугата;
Удобни начини за плащане;
Разумна цена на услугата;
Друго (Моля, попълнете тук)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Други Ваши коментари, мнения и препоръки, относно административното обслужване, които биха ни били полезни за подобряване на работата на екипа на Патентно ведомство на Република България:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..