Игра с награди по случай Световния ден на интелектуалната собственост – 26 април
Играта „2 истина и една лъжа“ е част информационна кампания в подкрепа на защитата на интелектуалната собственост IP Join. Инициативата – с онлайн съдържание и със събития на живо в 5 европейски държави, цели да стимулира младежи на възраст от 15 до 24 г. да придобият знания за защитата на интелектуалната собственост, за индустрията на фалшификатите, умения да избират автентичните търговски марки и стоки.
Накратко за правилата на играта:
Три твърдения, един факт. Две от тях са верни, третото не е. Можеш ли да различиш истината от лъжата? Кое твърдение не е вярно? Предизвикай себе си и стани шампион по интелектуална собственост.
Играта има 5 нива на трудност, като всяко ниво съдържа 5 факта. За всяка разпозната от теб лъжа ще получиш точки в зависимост от трудността на нивото.
Ти избираш от кое ниво да започнеш играта. Ако искаш да подобриш своя рекорд или да изиграеш отново цялата игра, можеш да нулираш съответното ниво или цялата игра.
Всички играчи участват в ранглиста, подредени по броя на получените точки. След като завършиш всички нива, ще получиш сертификат, който можеш да споделиш в социалните мрежи и да предизвикаш приятелите си.
Инициативата е по повод Световния ден на интелектуалната собственост – 26 април, който тази година е посветен на иновациите и творчеството. Според проучване на възприятията на гражданите за интелектуалната собственост, публикувано от Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO), европейските граждани все повече осъзнават рисковете и последиците от купуването на фалшификати и достъпа до съдържание от незаконни източници.
Кампания IP Join е инициатива в защита на правата на интелектуалната собственост на Агенция СТРАТЕГМА, осъществявана с финансовата подкрепа на Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO) в пет европейски държави – България, Румъния, Португалия, Франция и Ирландия. Победителите в играта, посветена на Световния ден на интелектуалната собственост ще бъдат обявени на сайта на кампанията на 29 април, както и в социалните й профили.