GOOGLE, RITZ CARLTON, JOHNNIE WALKER – наложени комапaнии с нови и модерни визии

Логото е графичен елемент или емблема, представящ по определен начин корпорация, сдружение, организация, продукт или дори отделна личност. Логата са или изцяло графични (символи или икони) или с придружаващ текст, интегриран като част от логото. Много често думата лого неправилно се използва като синоним на термините търговска марка или бранд.

Търговска марка е знак, който е способен да отличава дадени стоки или услуги и може да бъде представен графично. Такива знаци могат да бъдат думи, включително имена на лица, букви, цифри, рисунки, фигури, формата на стоката или на нейната опаковка, комбинация от цветове, звукови знаци или всякакви комбинации от такива знаци.

Брандът е най-широко обхватния от трите термина, включва в себе си цялостната фирмена визия на дадена компания – предлагани продукти и услуги, рекламни кампании, лога, регистрирани марки и т.н.

Големите компании имат разпознаваеми лога, като понякога е достатъчно да видим дори само елемент от тях, за да разпознаем произхода на предлагания продукт или услуга. Примерите за това са много, достатъчно е да се сетим за Макдоналдс, Кока Кола, БМВ и др.

През изминалата 2015г няколко компании решиха да променят логата си, но за да не изгубят разпознаваемия им и отличителен характер, те внесоха само леки (и все пак достатъчно видими) изменения, които доведоха до тяхното „освежаване“ и до по-модерен дизайн.

Ето го и нашия ТОП 3:

  1. В новото лого на Джони Уокър героят е по-детайлен, а името е изписано със съвременен, луксозно изглеждащ шрифт.

johnie

  1. Обновеното лого на Ritz-Carlton им помага да се откроят на пазара на луксозните хотели. Шрифтът е удебелен, а цялото лого е в необичаен нюанс на синия цвят, който веригата хотели възнамерява да използва като свой отличителен белег.

ritz

  1. След като близо две десетилетия технологичният гигант Гугъл използваше по същество едно и също лого, през есента бе обявено, че се работи по неговия ре-дизайн. Новото лого е свежо и все пак остава вярно на бранда.

лого

Може да харесате още...