Нова глобална кампания срещу фалшифицирането
Службата на ООН по наркотици и престъпност (UNODC) е започнала широкообхватна кампания срещу фалшифицирането, имаща за цел да повиши осведомеността на обществото относно незаконната търговия с фалшиви стоки, чиито годишен оборот е около 250 милиарда долара.
Кампанията ‘Counterfeit: Don’t buy into organized crime‘ се концентрира около публично представяне, което ще бъде излъчвано по редица международни телевизионни станции, а ще бъде и показвано на екрана NASDAQ в Таймс Скуеър, Ню Йорк. То позволява на потребителите да разберат, че купуването на фалшиви стоки, които нарушават регистрирани търговски марки, освен, че може да е опасно за здравето им, може да се окаже, че финансира организирани престъпни групировки
На уеб страницата на Ведомството за европейски марки и дизайни е поместен и промо клипа, чието излъчване по телевизионните програми вече започна.
Източник: Ведомство за европейски марки и дизайни OHIM
Службата на ООН по наркотици и престъпност е създадена през 1997 г. като Служба за контрол на наркотиците и превенция на престъпността, която обединява Международната програма за контрол на наркотиците към ООН (UNDCP) и Отдела по превенция на престъпността и наказателно правосъдие към бюрото на ООН във Виена. Член е на Групата за развитие към ООН, а през 2002 г. получава сегашното си име. За агенцията работят около 1.500 души в цял свят.