КЗП с временна приемна на открито в Каварна за Лято 2015

Комисия за защита на потребителитеПриемната ще функционира на площада пред Община Каварна.

В нея в продължение на седмица гражданите ще могат да получат информационни материали за правата си като потребители на стоки и услуги, да се консултират с експерт по конкретен казус, както и да подадат жалба за нарушения в магазини или туристически обекти.
Мястото и периодът на работа на откритата временна приемна на КЗП са избрани във връзка с провеждането на „Каварна рок фест 2015“ , за който  по традиция пристигнат много хора от цялата страна, включително и от чужбина. През летния сезон за други периоди ще бъдат разкривани временни офиси на контролния орган и в Китен, Царево и Обзор.

Адреси и координати за връзка с постоянните приемни на КЗП по Българското Черноморие:

гр. Бургас (регионална дирекция на КЗП)
тел.: 056/ 84 12 46
e-mail: burgas@kzp.bg
ул. „Цар Калоян“ № 16

к.к. „Слънчев бряг”
тел.: 0554/ 22 106
Административна сграда на „Слънчев бряг“ АД

гр. Созопол
тел.: 0550/ 22 208
пл. „Черно море” №1

гр. Приморско
тел.: 0550/ 32 466
ул. „Трети Март“ № 56
сградата на Община Приморско, Туристически Информационен център

гр. Варна (регионална дирекция на КЗП)
тел.: 052/ 60 37 78
e-mail: varna@kzp.bg
бул. „Владислав Варненчик” № 112, ет.4

к.к. „Златни пясъци”
тел.: 052/ 35 56 23
Административната сграда на ”Златни пясъци” АД, ет.2, стая 200

к.к. „Албена”
тел.: 0579/ 6 20 07
хотел „Добруджа”, офис 4 /Пергула/

ЦЕЛИ НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ЗА 2015 ГОДИНА

1. Да осигури сигурност на пазара чрез ефективна защита на потребителите срещу придобиването на опасни стоки и услуги.
2. Да осигури по-високо ниво на защита на икономическите интереси на потребителите чрез:
– преустановяване на различни форми на нелоялни търговски практики;
– отстраняване на неравноправни клаузи в договори с общи условия;
– контрол върху качеството на предлаганите туристически услуги.
3. Да развие и приложи практики за повишаване нивото на информираност на потребителите в областта на:
– правата на потребителите при сключване на договори от разстояние и извън търговските обекти;
– алтернативното решаване на потребителски спорове.
4. Да засили сътрудничеството и подобри координацията между националните контролни и регулаторни органи, имащи отношение към защитата интересите на потребителите.

Може да харесате още...