Интелектуалната собственост и защо трябва „да ни пука за нея“ – информационна кампания

Националният портал за интелектуална собственост IP Bulgaria с удоволствие представя Информационна кампания за защита на интелектуалната собственост „IP: Why should I be bothered“, подкрепена от  Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO).

Facebook: https://www.facebook.com/IPWhyBother
Instagram: https://www.instagram.com/ipwhybother
Youtube: @ipwhybother
Web: http://ipwhy.europe.bg

Информационната кампания е насочена към младежи на възраст от 15 до 24 г. в България, Испания и Португалия и показва стойността на творческите постижения и интелектуалната собственост за изобретателите и артистите. Тя насочва внимание към ключови въпроси като  защо е важно да изградим съзнателна представа за използването на незаконни източници и как използването на фалшификати нарушава правата на интелектуална собственост и защо пречи на развитието на иновациите.

Екипът, организирал кампанията е подготвил богат набор от интересни видеа, предизвикателства и игри, за които ще ви разкажем следващата седмица.

Вече приключи „Kреативен Конкурс за лого на компанията на бъдещето“, в който младежи на възраст от 15 до 24 г. от България, Испания и Португалия бяха предизвикани да измислят своя Компания на бъдещето и да разкажат с какво ще се занимава, как ще се казва, да създадат лого, за да бъде уникална.

Участниците изпращаха снимки с логото на своята компания на страницата на кампанията във Facebook  @IPwhybother до 31 юли 2020 г.

На почетното първо място се класира Ивайла Петрова, 16 год., ученичка в професионалната гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Ангел Попов“ – гр. Велико Търново, със своята фирма на бъдещето „Healthyhouse“ – Заведение за здравословно хранене „Healthyhouse“, където ще се предлагат само био и органични ястия – здравословни заместители на консумираните от нас „бързи храни“.

кампания

Координатор на кампанията Полина Цонева
e-mail: ipwhy@europe.bg

 

Може да харесате още...