Интернет доставчици и творчески организации стартират обща кампания срещу онлайн кражбата на съдържание
Късно снощи официално бе оповестено безпрецедентно споразумение между
най-големите интернет доставчици в САЩ и организациите, представляващи
музикалните, телевизонни и филмови компании. Всички те се обединяват в нова
инициатива имаща за цел ограничи онлайн кражбата на съдържание, да информира
интернет потребителите, когато от техния интернет акаунт се извършва подобна
кражба и да им предоставя нужното обучение относно правата на създателите на
творчески продукти.
Компаниите, които това споразумение обединява са филмовите Walt Disney
Studios Motion Pictures; Paramount Pictures Corporation; Sony Pictures
Entertainment Inc.; Twentieth Century Fox Film Corporation; Universal City
Studios LLC; Warner Bros. Entertainment Inc., музикалните Universal Music
Group Recordings, Sony Music Entertainment, Warner Music Group, EMI Music
North America, интернет доставчиците AT&T, Cablevision Systems Corp.,
Comcast Corp., Time Warner Cable, Verizon, независимите продуценти и
дистрибутори на филмови и телевизионни програми, представлявани от IFTA,
както и 238 независими музикални лейбъли, представлявани от A2IM.
Според коментарите, това поставя началото на „нова ера, в която всички
технологичната и развлекателна сфера ще работят заедно, за да направят
Интернет по-безопасно и легално преживяване за потребителите“.
Това е и първата доброволна съвместна инициатива между най-големите
представители на правоносители и технологични компании, която се смята, че е
важна както за едни от най-важните бизнес сфери, така и за потребителите и
борбата с онлайн кражбата на съдържание.
Ето и пълното прес-съобщение от БАМП:
https://ipbulgaria.bg/wp-content/uploads/2011/07/Press_Info_ISP_Creative_Sector_Agreement.pdf