„Гише на пътника” на пристанище Несебър
Европейски потребителски център отвори „Гише на пътника” на пристанище Несебър
Европейски потребителски център – България разяснява правата при пътуване и пазаруване в Европейския съюз.
На 22 август, Европейски потребителски център – България за първи път у нас отвори на морско пристанище „Гише на пътника”, което има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар. Между 08.00 и 14.00 ч. пред сградата на пристанище Несебър, работи специално обособен щанд, на който пасажерите и всички минаващи туристи и гости могат да получават информация, отговори на запитвания за правата на пътниците и въобще на европейските граждани при пътуване и пазаруване в ЕС, консултации по проблеми с морски транспорт – закъснели и отменени кораби, загубени багажи и др., включително ще бъдат приемани жалби.
Инициативата се провежда за пръв път в България и е свързана с европейската кампания „Вашите пътнически права на длан“. На потребителите ще бъде представено и мобилното приложение“ECC-Net Travel” App, което е незаменим помощник и спътник при пътуване в чужбина, специално изработен от мрежата от европейски центрове.
ЦЕЛИ НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ