Резултати от проучването за удовлетвореност на потребителите на OHIM

ohimРезултатите от шестото Проучване за удовлетвореност на потребителите на Ведомството за европейски марки и дизайни OHIM вече са достъпни на уеб страницата на Ведомството.

Проучването има за цел да измери възприеманото ниво на качество на услугите, които OHIM предлага на своите потребители и отчита над 1,200 получени отговори.

Оценката от страна на различните бизнес сфери показва подобрение в сравнение с миналата година, като в някои области има забележителни резултати, а именно администриране на процеса по регистрация и Апелативните бордове. Освен това, потребителите посочват значително подобрение по отношение на предвидимостта на решенията, издавани от OHIM.

Проучването показва, че тези резултати са повече или по-малко отразени в целия Европейски съюз, като някои стойности са малко по-ниски в Германия и Холандия.

Като цяло, постигнатото през 2011г. от гледна точка на цялостната удовлетвореност на представители и притежатели се затвърждава през 2012г.

Източник: OHIM