hfhfhfhfhfh

Препарат за паркет, изтеглян от търговската мрежа

Препарат за паркет и ламинат OPTI PARKETTPFLEGE 1 L, изтеглян от търговската мрежа optiПрепарат за паркет и ламинат OPTI PARKETTPFLEGE 1 L,  изтеглян от търговската мрежа

В Комисията за защита на потребителите (КЗП) е постъпила информация от фирма „Хенкел България“ ЕООД за изтеглян от търговската мрежа препарат за паркет и ламинат OPTI PARKETTPFLEGE, 1 L, подходящ за всички видове естествени, полирани или запечатани с восък дървени подове, както и за линолеум, ламинат и коркови настилки, производител Henkel Magyarorszag Kft., 1113 Budapest, David F. u. 6, Hungary.
В хода на рутинен контрол на качеството е открито, че е възможно част от продуктите да съдържат микроорганизми, които могат да имат неблагоприятен ефект върху здравето на някои хора със слаба или увредена имунна система, в случай, че продуктът попадне на открита рана, в очите, ушите или устата. Изтеглянето е предприето изключително и само, за да се предотврати това много малко вероятно събитие, което би могло да доведе до инфекция.
От фирмата съветват потребителите, които вече са закупили продукта да преустановят употребата му, да затворят бутилката, да я съхранят на сигурно място и за допълнителна информация да се свържат с мениджъра по корпоративни комуникации и продуктовия мениджър на „Хенкел България“ ЕООД на тел.0885320036 и 0886309273.

Цели на Комисията за защита на потребителите
1. Да осигури сигурност на пазара чрез ефективна защита на потребителите срещу придобиването на опасни стоки и услуги.
2. Да осигури по-високо ниво на защита на икономическите интереси на потребителите чрез:
– преустановяване на различни форми на нелоялни търговски практики;
– отстраняване на неравноправни клаузи в договори с общи условия;
– контрол върху качеството на предлаганите туристически услуги.
3. Да развие и приложи практики за повишаване нивото на информираност на потребителите в областта на:
– правата на потребителите при сключване на договори от разстояние и извън търговските обекти;
– алтернативното решаване на потребителски спорове.
4. Да засили сътрудничеството и подобри координацията между националните контролни и регулаторни органи, имащи отношение към защитата интересите на потребителите.

Може да харесате още...