Гише на пътника на летище София
Европейският потребителски център отваря Гише на пътника на летище София
На 26 юни, четвъртък, Европейският потребителски център – България за трета поредна година отваря Гише на пътника, което има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар.
Между 07.30 и 11.00 ч. в салон „Заминаващи” на Терминал 2, летище София, ще работи специално обособен щанд, на който пасажерите ще могат да получат информационни материали, отговори на запитвания за правата на пътниците и въобще на европейските граждани при пътуване и пазаруване в ЕС, консултации по отменени или забавени полети, загубени багажи и др., включително ще бъдат приемани жалби.
За участие в Гише на пътника са поканени Комисия за защита на потребителите, Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“, Българска национална асоциация „Активни потребители“ и др.
Инициативата ще се проведе едновременно на много летища на територията на ЕС с организатори членовете на мрежата от Европейски потребителски центрове.
Събитието е част от стартиралата през месец май Информационна кампания за правата на потребителите – 2014, инициирана от Главна дирекция „Правосъдие” на Европейската комисия.
ЦЕЛИ НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ