Публикуван е Препоръчителен стандарт No 2 за уеб реклама у нас

Българска уеб асоциация (БУА)уеб и Интерактив Асошиейшън България (IAB) публикуваха Препоръчителен стандарт No 2 за работа в уеб рекламата у нас: „Технически насоки за изработка на рекламни елементи (стандартни и rich media банери) за българския онлайн пазар – 2011”.

Препоръчителен стандарт No 2 е следващият по ред документ, резултат от работата на двете организации по проект „Работна група Уеб реклама“, който се осъществява с подкрепата на Българска асоциация на рекламодателите (БАР), www.baa.bg.

Препоръчителен стандарт No 2 за уеб реклама включва дефиниции на rich media рекламните елементи, препоръчителни изисквания при изработката и начина им на работа, както и допълнителна свързана методология.
Като приложение към препоръчителния стандарт No 2 за уеб реклама са налични „Технически данни за изработка на стандартни и rich media рекламни елементи “ на български и английски език.

Работна група „Уеб реклама” е създадена от Българска уеб асоциация в края на 2010г., като постоянно действаща отворена платформа за работа в областта на уеб рекламата у нас. В нея са поканени да участват както представители на компании – членове на Българска уеб асоциация и Интерактив Асошиейшън България, така и представители на външни компании, заинтересовани от нейната дейност. Проектът е част от Работната програма на Българска уеб асоциация за 2011г., направление „Професионални стандарти в уеб”.

[attachments]

Може да харесате още...