Корея и Ирландия се присъединиха към DesignView

design_view_08122014Корейското ведомство за интелектуална собственост (KIPO) и Ирландското патентно ведомство (IPO) са новите членове на DesignView, инструмента за търсене на регистрирани промишлени дизайни, след като предоставиха информацията за регистрираните от тях дизайни.

DesignView е най-големия безплатен инструмент за търсене на регистриран промишлен дизайн. С включването на KIPO и IPO участващите в DesignView ведомства вече са 26. А с добавянето на повече от 840,000 корейски дизайна и почти 2.000 ирландски дизайна, DesignView вече предлага информация и достъп до общо 3,6 милиона промишлени дизайни.

Интегрирането на IPO е конкретен резултат от дейностите по програмата на Фонда за сътрудничество, управляван от ведомството за европейски марки и дизайни OHIM заедно с европейските партньори на организацията. Включването на KIPO се дължи на усилията на програмата за Международно сътрудничество, управлявана отново от OHIM съвместно с международни партньори.

След въвеждането си на 19 ноември 2012г., инструментът е обслужил повече от 800.000 търсения от 135 различни държави, като потребителите от Испания, Германия и Великобритания са сред най-честите потребители.

От създаването си през 2010 г., Фондът за сътрудничество към OHIM създава и разработва IT решения за използване в областта на интелектуалната собственост. Някои от инструментите са в помощ на проверителите, други са предназначени за бизнеса, а трети са създадени за правоприлагащите органи. Инструментите на Фонда за сътрудничество предоставят богата информация по въпроси, свързани с търговска марка, промишлен дизайн и класифициране.

Крайната цел на Фонда за сътрудничество е да донесе полза на потребителите от Европейския съюз като предоставя съвременни и модерни инструменти и услуги за европейските регионални и национални ведомства за интелектуална собственост. След въвеждането на DesignView през ноември 2012г, инструментът е обслужил около 935.000 бр търсене на промишлени дизайни от 137 различни държави, като потребителите от Германия, Испания и Великобритания са сред най-честите потребители.

Източник: Ведомство за марка и дизайн на Общността