Самолетна компания е нелоялна спрямо потребителите

Самолетната компания Изи Джет е нелоялна спрямо потребителите AirplaneСамолетната компания Изи Джет е нелоялна спрямо потребителите

Самолетната компания Easy Jet Airplane Company Ltd. не предоставя ясна и пълна информация за всички допълнителни такси, които формират крайната цена на билетите й при онлайн резервация. Липсват и данни, които да позволят на потребителя да идентифицира доставчика на услугата.
Сигналът постъпи в Комисията за защита на потребителите (КЗП) от Германия по системата за сътрудничество при защитата на икономическите интереси на потребителите, чрез която страните членки обменят информация за нелоялни търговски практики за нарушения на законодателството за защита на потребителите на територията на Европейския съюз.

В постъпилия в КЗП сигнал е посочено, че търговецът е с адрес: Великобритания, Лутън, LU29PF, Nangar 89, London Luton Airport.

Цели на Комисията за защита на потребителите
1. Да осигури сигурност на пазара чрез ефективна защита на потребителите срещу придобиването на опасни стоки и услуги.
2. Да осигури по-високо ниво на защита на икономическите интереси на потребителите чрез:
– преустановяване на различни форми на нелоялни търговски практики;
– отстраняване на неравноправни клаузи в договори с общи условия;
– контрол върху качеството на предлаганите туристически услуги.
3. Да развие и приложи практики за повишаване нивото на информираност на потребителите в областта на:
– правата на потребителите при сключване на договори от разстояние и извън търговските обекти;
– алтернативното решаване на потребителски спорове.
4. Да засили сътрудничеството и подобри координацията между националните контролни и регулаторни органи, имащи отношение към защитата интересите на потребителите.

Може да харесате още...