Доброволна кампания от ИКЕА

Доброволна кампания от ИКЕА ikeaПредприета e доброволна кампания от ИКЕА по изтегляне от търговската мрежа на детските люлки GUNGGUNG

ИКЕА моли всички свои клиенти, които са закупили детската люлка GUNGGUNG, незабавно да преустановят употребата й и да я върнат във фирмения магазин. Стойността на артикула ще бъде напълно възстановена.

Компанията изтегля продукта от продажба след получаването на сигнали за 4 случая в Северна Америка и Европа, които показват, че приспособленията за окачване на люлката не отговарят на стандартите за безопасност на ИКЕА и създават риск от инциденти.

 Доброволна кампания от ИКЕА detska-liulka-GUNGGUNGЛюлката GUNGGUNG е в продажба на всички пазари на ИКЕА от 1 април 2014 г.

Клиентите могат да върнат продукта срещу пълно възстановяване на заплатената сума във всички магазини на ИКЕА. За повече информация, моля, посетете www.ikea.bg или се обадете на безплатния телефон за връзка с клиенти 0800 45 8000800 45 800.

Цели на Комисията за защита на потребителите
1. Да осигури сигурност на пазара чрез ефективна защита на потребителите срещу придобиването на опасни стоки и услуги.
2. Да осигури по-високо ниво на защита на икономическите интереси на потребителите чрез:
– преустановяване на различни форми на нелоялни търговски практики;
– отстраняване на неравноправни клаузи в договори с общи условия;
– контрол върху качеството на предлаганите туристически услуги.
3. Да развие и приложи практики за повишаване нивото на информираност на потребителите в областта на:
– правата на потребителите при сключване на договори от разстояние и извън търговските обекти;
– алтернативното решаване на потребителски спорове.
4. Да засили сътрудничеството и подобри координацията между националните контролни и регулаторни органи, имащи отношение към защитата интересите на потребителите.

Източник: Комисия за защита на потребителите